Toiminnanohjausjärjestelmän valinta tulee soveltaa yrityksen tarpeisiin. Autamme kilpailuttamaan ja vertailemaan hinnan lisäksi laatua, luotettavuutta ja sopivuutta yritykseenne.

Erityisesti ITSM-työkalujen käyttöönotto on teknisesti suoraviivaista, mutta soveltaminen yrityksen yritykseen omaan ympäristöön vaatii kokemusta ja osaamista. Toimin tyypillisesti asiakkaan edustajana järjestelmätoimittajan teknistä konsulttia ohjaavana tulkkina prosesseille ym. ominaisuuksille.

  • ServiceNow
  • Autotask
  • BMC Remedy ITSM Suite
  • Efecte
  • Atlassian Jira
  • Cherwell

Työkalujen käyttöönotossa määriteltäviä asioita ovat esimerkiksi nämä:

– Perusdata (tukihenkilöstö, tuettava organisaatio)

– Prosessit käytännössä

– Työohjeet

– Tukiryhmät

– Palveluajat

– Prosessiprioriteetit (lähinnä häiriönhallinta)

– Palveluiden luokittelu – kriittisyysaste