Palvelukatalogi on erittäin tehokas tapa tehostaa yrityksen tukipalveluiden käyttöä. Usein sisäiset yksiköt unohtavat markkinoinnin, mikä johtaa epätietoisuuteen ja vääriin odotuksiin.

Palvelukatalogityötä on viime vuosina tehty laajalti ICT-yksiköissä. Usein se on johtanut myös muiden tukifunktioiden palveluiden määrittelyyn ja tehostamiseen. Kokemuksellamme pystymme auttamaan yrityksenne nopeasti alkuun ja tuloksiin tässä työssä.

Palvelukatalogit – referenssejä

ICT-palvelut

  • Loppukäyttäjäpalvelut
  • Liiketoiminnan IT-palvelut
  • Yleiset IT-palvelut – IT:n substanssialueet
  • Tekniset IT-palvelut

HR-palvelut

  • Kompetenssien hallinta
  • Osaamisen kehittäminen
  • Palkat ja palkitseminen
  • Työajan seuranta
  • Lomat

Talouden palvelut

  • Laskenta
  • Kontrolli
  • Budjetointi ja ennustaminen
  • Rahaliikenne – laskutus, maksaminen