Palvelukatalogi on erittäin tehokas tapa tehostaa yrityksen tukipalveluiden käyttöä. Usein sisäiset yksiköt unohtavat markkinoinnin, mikä johtaa epätietoisuuteen ja vääriin odotuksiin.
Palvelukatalogityötä on viime vuosina tehty laajalti ICT-yksiköissä. Usein se on johtanut myös muiden tukifunktioiden palveluiden määrittelyyn ja tehostamiseen. Kokemuksellamme pystymme auttamaan yrityksenne nopeasti alkuun ja tuloksiin tässä työssä.
Palvelukatalogit – referenssejä
ICT-palvelut
- Loppukäyttäjäpalvelut
- Liiketoiminnan IT-palvelut
- Yleiset IT-palvelut – IT:n substanssialueet
- Tekniset IT-palvelut
HR-palvelut
- Kompetenssien hallinta
- Osaamisen kehittäminen
- Palkat ja palkitseminen
- Työajan seuranta
- Lomat
Talouden palvelut
- Laskenta
- Kontrolli
- Budjetointi ja ennustaminen
- Rahaliikenne – laskutus, maksaminen